Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Yesterday
  2. In luna august pentru cel putin 2 cablaje cumparate veti primi inca un cablaj in plus gratuit !!!
  3. Pana la sfarsitul lunii august un PCB DP0804 costa doar 10lei.
  4. Pana la sfarsitul acestei luni (august) un PCB DP0806 costa 60 lei cu transport Posta Romana inclus pe teritoriul Romaniei. Documentatie e gratuita si se gaseste in prima postare a acestui topic. Atentie! Au mai ramas de vanzare doar 2 bucati PCB. Conditii de livrare: plata avans in cont bancar, expediere in urmatoarea zi lucratoare dupa confirmarea platii.
  5. Pana la sfarsitul lunii august - 100lei doua bucati PCB MX800 cu documentatie inclusa si transport gratuit cu Posta Romana pe teritoriul Romaniei. Va reamintesc ca au mai ramas doar 8 bucati PCB !!! Nu ratati oferta. Plata in avans in cont bancar, livrare in urmatoarea zi lucratoare dupa confirmarea platii.
  6. Last week
  7. Salutare! Eu stiam ca blatul se aseaza cat mai orizontal, adica drept. Nu vad de ce ar trebui asezat cu inclinare, dar nu strica sa intrebati si la magazinul de unde cumparati, poate e vreo noutate..
  8. Intentionez in perioada urmatoare sa cumpar o mobila de bucatarie si ma gandeam sa o instalez eu deoarece sigur nu este asa greu de facut asta, nu! Dupa ce am calculat cam ce este de facut, nu stiu daca blatul de la bucatarie pe care voi amplasa ghiuveta si plita cu gaz, va trebui montat dreapt sau usor inclinat ? Si daca se monteaza inclinat, in ce directie ?
  9. Salutare tuturor! Inca nu si-a amintit nimeni de acest simpatic amplificator? Multumesc.
  10. Multumesc tuturor pentru opinii. Da bine zici.
  11. Dacia e o masina practica, suficient de buna, e ieftina si emana modestie. Face exact ce-mi doresc eu de la o masina si cu diferenta de bani ramasa (necupanrand un Audi) pot sa ma dau cu schiurile pe un ghetar in Elvetia, sa ma duc la pescuit in Cuba si sa platesc scoala privata a copiilor pe 2 ani (si sa-mi zambesc in barba de cate ori unul sau altul care nu ma cunosc personal au senzatia ca-s foarte sarac) Concluzia: alege pe baza criteriilor importante pentru tine si familia ta, nu doar pe baza criteriilor tehnice ale masinii. Sunt lucruri mult mai importante in viata decat masina care o conduci. RR
  12. ... ???!!! ... Nu exista motive logice si / sau de oricare alta natura pentru a nu alege sa cumperi o DACIA. Fie ca ai bani pentru o masina noua, fie ca nu ai bani decat pentru o masina SH, DACIA este o marca care merita tot respectul. De altfel, a si avut tot respectul din partea unui investitor gigantic precum RENAULT, care nu a stat pe ganduri ca sa o cumpere. In plus, dupa toata pandemia din lume, Renault a redus investitiile in alte tari ale lumii, dar nu si in Romania. Dimpotriva, DACIA are planuri mari de viitor, printre care si o masina 100 % electrica, la un pret nu prea mare. Toate astea ne duc cu gandul ca nu exista motive logice si / sau de oricare alta natura pentru a nu alege sa cumperi o DACIA. Dimpotriva, ca romani avem toate motivele (altele decat cele logice) de a cumpara un produs realizat in tara, si cu materiale aproape in intregime provenind din tara.
  13. In tarile din Europa de vest cam asta e organizarea demografica si economica - orasele mari sunt in general dens populate si din punct de vedere economic sunt job-uri soft (domeniu financiar, software, servicii : hotele restaurante etc. birouri) la periferie sunt zone industriale, depozite, transporturi: port, aeroport etc. Lucrurile s-au asezat ecomomic asa cum sunt pentru ca nu poti face o fabrica (mare) in mijlocul orasului din cauza costurilor ridicate ale ternurilor acces la energie sau infrastructura de transport.(nu ai voie cu camioane in centru) - nu o sa vedeti nici un magazin IKEA in mijlocul orasului. Diferentele intre Europa si Romania (si in general Europa de est) apare la zona rurala, in Europa de vest zona rurala este mult mai dezvoltata, ai acess la drumuri bune, la energie, la internet rapid si orice oras de peste 5000 de suflete are mici parcuri industriale care sunt locuri ideale pentru firme mici si mijlocii. Nu se pune problema sa nu ai canalizare apa si asfalt. Aici mai trebuie lucrat temeinic in Europa de est. Exista programe gevernamentale (sau locale) pentru a sprijinii antreprenorii sa porneasca afaceri in zonele mai putin populate (za zicem din afara marilor orase) si multe din programele astea chiar functioneaza (nu toate). Totusi mare diferenta pe care am vazut-o eu in 20 de ani de locuit in Irlanda intr-un oras mic (10.000 suflete) este ca Irlandezul din mediul rural e un fel de afacerist (ma refer la fermieri) pe cand est europeanul din mediul rural e un fel de "supravietuitor" dar lucrurile se schimba incet incet. (si asa si trebuie sa se schimbe, incet si natural) - evident statul ar trebui sa investeasca un pic in zona rurala (drumuri, scoli, canalizare, energie) si atunci oamenii isi vor schimba optica. Nici aici lucrurile nu sunt perfecte in mediul rural, ne luptam cu risipa (de alimente de energie) - de multe ori traficul e o problema pe strada pricipala can toti vrem sa traversam orasul pe unicul pod la aceeasu ora, sau niveul scolilor nu este asa ridicat cum am vrea noi sa fie. Nu exista loc perfect si fara probleme. RR
  14. Cum am spus și în alt loc, schema asta este o prostie Dacă vrei să faci un preu alimentat la tensiuni mici, caută întâi tuburi ECC86, special concepute pentru a funcționa la tensiuni mici. Bine..... eu nu prea înțeleg frica de tensiuni mai mari, ca să poți folosi și alte tipuri de tuburi.
  15. Sunt banci de sperma pe internet. Dar nu la modul acesta gandesc problema. Personal locuiesc la sat la gradina. pentru a maximixa productia, dispunerea papaulatiei ar trebui sa copieze organizarea ficatului, un hub central de productie, o zona tampon de cativa kilometri si o ona externa rezidentiala pe o raza in jur de 30Km in jurul centrului de productie, totul dispus in retea asa cum este organizat ficatul. O buna parte din energia cu care functioaneaza nodul de productie se produce in aria rezidentiala, o zona de 300 Km patrati pentru max 50 mii oameni aasigura o densitate redusa, dar distante rezonabile pentru fluxurile de marfuri si energie.
  16. Tu singur trebuie sa te hotarasti asupra unei optiuni: 1 sau 2. Trebuie puse in balanta si oportunitatile la momentul achizitionari masinii. S-ar putea sa gasesti una SH cu niste extraoptiuni destul de tentante la un pret bun! Trebuie tinut cont si de acest aspect. Personal am o masina SH achizitionata in 2014 (Golf 5 hatchback, 1.9TDI, 2008) si facand un calcul cati bani am bagat in ea (fara consumabile) tot nu ajung la valoarea unei masinii noi. Asa ca, vorba cuiva de pe un blog romanesc, cred ca o masina noua se merita daca faci bani cu ea mai mult dar depinde si ce venituri are fiecare. S-ar putea ca niste venituri ridicate sa nu reprezinte o problema in a cumpara o masina noua de catre cineva! In alte situatii, daca ne raportam la un salariu minim pe economie (sau chiar mediu), lucrul asta nu mai este valabil, iar de multe ori un SH poate reprezenta un compromis destul de bun. Si chiar este.
  17. simplu, iti comanzi o mireasa de pe internet ("TCP-IP wife") RR
  18. Saptamana asta vorbeam cu un fost coleg de liceu si mi-a recomandat sa evit DACIA. Acum dupa atatea consultatii observ ca tabara e impartita in doua: 1. cei care vor o masina noua si din lipsa unui buget consistent majoritatea aleg DACIA 2. cei care se orienteaza catre un model SH, cu puncte de siguranta rutiera mai bune (sau cum le-o spune punctelor astea!), cum ar fi: VW, BWM, Audi, Seat, Skoda etc. Sincer sa va zic dupa o saptamana de vorbe, chiar nu stiu ce sa fac, asa ca mai astept pareri. Poate reusiti sa ma convingeti daca e mai bun punctul 1 de mai sus decat 2 sau viceversa.
  19. Formidabil, si cum rezolvi problemele de reproducere, dragoste cu ajutorul TELECOMUNICATILOR?
  20. Earlier
  21. Care este concluzia d-voastra dupa cele relatate mai sus? Sau care este sfatul d-voastra?
  22. As dori sa discutam despre scaderea randamentului, in cazul in care sursa nu functioneaza in regim de unda continua. Exemplul este un diverter care are menirea de a devia o anumita putere pe o rezistenta (dump load). Randamentul maxim este atunci cand ea functioneaza in regimde unda continua, adica factorul de umplere este aproape 50% excepltand dead time-ul minim necesar. In situatia cand acesata sursa limiteaza tensiunea de incarcare a unui acumulator, ne dorim o anumita marja de siguranta, prin urmare nu va functiona in regim de unda continua, la puterea nominala pe care o diverteaza, asta presupune o degradare a randamentului, care obliga la un management mai costisitor al caldurii degajate. Droserul de dupa punte are o influenta destul de mare in fuctionarea la factor de umplere mediu. Puntea si droserul se pot asimila unui convertor Buck. Intrebare: cum ar fi mai bine sa fie aleasa inductanta respectiva? Sa fie mare sa functioneze in regim continuu,( adica sa circule curent fara inreruperi prin ea) Sau sa fie moderata la limita regimului discontinuu (curentrul sa aiba forma unor dinti de firastrau, sa ajunga in zero pentru perioade foarte scurte) Experimental am obervat ca regimul discontinuu degradeaza randamentul, cu cat rezistenta de sarcina are o valoare mai mica, pentru o putere data sursa trece de la regimul de unda continua, la regimul de fuctionare buck continuu, si apoi la regimul de functionare buck discontinuu. Experimental randamentul sufera o degradare monotona, odata cu micsorarea rezistentei de sarcina, dar depinde si de inductanta droserului de la iesire (in regim de unda continua poate functiona si fara el). Cam care este compromisul in acest caz? o sursa rezonanta se decurca mai bine?
  23. Avand la dispzitie acest sistem de telecomunicatii, nu mai avem nevoie de apropiere fizica, dar avem nevoie de energie mai mult ca oricand, oricum pentru energie, icluzand mancarea si apa este nevoie de minim cateva mii de metri patrati/capita. Necesarul fiind atit de mare oamenii ar putea fi raspanditi relativ uniform pe suprafata respectiva, avand avantajul de acces direct la mancare si energie, si controlul mai simplu al pandemiilor virale cum este si asta de acum. Comunicarea este o nevoie, internetul o poate satisface, dar mancarea si energia, devin tot mai ineficiente, pe masura ce trec prin mai multe maini. Pragmatic ratiunea de a locui intr-un oras, se rezuma la urmatorul aspect, daca simplul fapt ca locuiesti acolo, face sa acumulezi mai mult capital, decat daca ai locui in teren, si ai produce singur energia si mancarea. Acest lucru este posibil doar pentru unii, care fie ca dezvolta fie inchiriaza imobiliar, fie pentru altii care exploateaza resurse extrem de valoroase, gen aur, sau pietre pretioase, desi acestea din urma se pot comercializa pe internet, cu acelasi profit, poate chiar mai mare, deoarece cheltuielile logistice sunt mai reduse. Congregatiile mari permnente nu mai sunt o necesitate, deorece tehnologia de azi poate produce intreg necesarul de componente si echipament electronic, automobile, panouri solare, acumulatoare, e.t.c cu un numar relativ redus de oameni, care pot deservi locatia respectiva pe o raza de caa 30km.
  24. Am uitat sa mentionez - cele 3 masini Duster ce mai sus nu sunt 4x4 sunt cu tractione fata. RR
  25. Masa totala rulanta (MTR) este de 2825 kg la Duster, versus numai 2418 la Logan MCV Stepway. Diferenta de 407 kg, este suficienta ca Duster sa consume mai mult. In plus la tractiunea 4x4 randamentul este putin mai mic, din cauza lantului de transmisie specific autoturismelor de teren.
  26. Romanul obisnuit isi cumpara BMW si Mercedes...vechi de 15 ani. In ultimii 7 ani am posedat 3 Dustere, 1 Sandero (nu stepway) si un MCV. (MCV-ul il conduc acum si unul din Dustere sotia) - toate cu volanul pe dreapta ca sa se merge aici, toate cumparate noi de la reprezentana Dacia/Renault si service-ul facut la ei. Sandero (model 2013)- 0Km -67.000Km - s-a ars un bec si mi s-a rupt antena la spalatorie din vina mea. Duster (model 2013) cu aer conditionat - 0Km- 80.000Km nimic nu s-a stricat (cred ca s-au ars ceva becuri) si am avut o problema cu aerul conditionat (care se pare e o problema la cele cu volanul pe dreapata) - conducta care trebuie sa "pishe" apa din condens e pozitionata gresit si pisha in caroserie. Duster(model 2015) fara aer consitionat, jenti iestine, radio simplu etc. (modelul cel mai ieftin) - 0Km-65000Km - becuri pe la faruri, nimic special. Duster (model 2018) fara aer condiotionat, jenti tabla (asta inca il am) 0km-25.000Km - nimic pana acum. Logan MCV - model 2020 - 0km- 7000Km - merge bine inca nu ma pronunt ca e prea devereme. Consum pe autostrada 130 Kmh Sandero - 5l/100km Duster 6.2l/100Km MCV 5.5l/100Km nu stiu in regim urban ca merg numai pe autostrada. (90% din timp) Eu personal sunt multumit de masinile astea, sunt ieftine si fac exact ce scrie in manualul de utilizare - intretinearea e ieftina 150 Euro / service la Renault/Dacia la fiecare 20.000Km. Nu ridic capota decat sa pun lichid la stergatoare. Cand ies din garantie (3ani sau 5ani) o duc inapoi si iau una noua. RR PS - toate masinile de ma sus sunt cu 1.5Dci dar motorul nu e chiar la fel - cel de pe Duster are factorul de compresie un pic mai mare si evident alta cutie, iar la MCV e cu AD-Blue (poluare mai mica). Toate au avut start/stop cand te opresti la semafor sau esti intr-o coloana.
  1. Load more activity
  • Member Statistics

    • Total Members
      3,366
    • Most Online
      844

    Newest Member
    AsdAsd
    Joined
×
×
  • Create New...

Important Information

We use cookies and related technologies to improve your experience on this website to give you personalized content and ads, and to analyze the traffic and audience of your website. Before continuing to browse www.tehnium-azi.ro, please agree to: Terms of Use.