Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ieri
  2. Mare pacat , a fost un om cu mare suflet si caracter , a ajutat pe toata lumea .
  3. La cele dataliate de colegul @hixpp02 as mai putea adauga ca dotul fabricatiei este trecuta pe ambele parti ale anvelopei...dar doar pe o singura parte este dotul clientului. Circulatia pe timp de vara cu anvelope de iarna este foarte periculoasa...anvelopele de iarna nu franeaza bine pe asfaltul incins si uscat, nu au aderenta.....te duci ca o sanie. Foarte multa lume a inceput sa preia acest obicei, de a circula vara cu anvelope de iarna.....dar nu stiu la ce riscuri se expun. Vor vedea la timpul lor cand vor pune frana si se vor opri in cel din fata. Iar asigurarile nu mai sunt ieftine si vor avea grija ca anul urmator sa-i taxeze suplimentar cand vor face accident.
  4. Exact cum a spus si @flomar60 Domnul Gsabac s-a stins din viata anul acesta la inceputul lui Ianuarie. Sa-i fie tarana usoara si Dumnezeu sa-l odihneasca in pace!
  5. D-l gsabac a trecut la cele veșnice.... fie-i tărâna ușoară!...................................................... (informație preluată de pe forumul vecin, acolo s-a discutat ceva mai mult despre domnia-sa si alți colegi trecuți intr-o lume mai bună...)
  6. Modificari finale invertor prima varianta, - inlocuit grupul de condensatori rezonanta 144nF cu unul singur condensator de 220nF/2000 volti model kpi349 primit de la cavit, - marit intrefier bobina de rezonanta la 4,4mm, - corectat rezistentele rt de la circuitul ir2153 pentru aducerea in rezonanta, frecventa devenind 60Khz la puterea maxima si 50Khz la puterea minima. - inlocuit dioda 1n4004 din alimentarea circuitului ir cu una schottky. Nu mai am de lucru la acest invertor pe partea electronica, doar pe parcurs voi pune doua mufe standard ca sa scap de cablurie de 6 mm² care se incalzesc. Efecte pozitive: ------ Nu se mai lipeste cu rutilic 3,2 si pot apasa cu electrodul in piesa sudata fara sa se stinga la fel cum era inainte la 2,5, merge mai usor cu bazic 2,5 in schimb cu bazic de 3,2 inca nu vrea dar nu mai fortez.
  7. Am observat si eu. Fiecare utilizator are motivele sale daca doreste sa mai posteze sau nu, dar mai sunt si cazuri, cei drept mai rare, cand datorita unor probleme de natura medicala nu putem accesa forumul s.a.m.d. Oricum, care ar fi motivul lipsei de pe forum, sa speram la revenirea d-lui cat de curand posibil.
  8. Buna! Domnul Gsabac a parasit forumul ? , de o vreme nu mai este activ , si nu raspunde nici la mesaje private.
  9. Concret, eu consider “vechi” pentru o anvelopa noua dacă are mai mult de 1 an de la data fabricației. Deci, ideal ar fi sa fie produse in anul curent, adică 2021. Săptămâna …cât mai aproape de data curenta. Retineti faptul ca materialul din care este produs anvelopa începe procesul de îmbătrânire din momentul fabricației, proces care se accelerează dacă anvelopa este expusă la diverși factori precum caldura mare, radiații, agenți chimici , etc. Chiar și faptul unde se depozitează anvelopa este foarte important. Vad multă lume circulând cu anvelope de iarna și vara, noroc ca invers nu permite legea… Puteti deduce ușor data fabricației din numerele DOT, compus din 4 cifre, adică nr. săptămânii și ultimele doua cifre a anului in care a fost produs. Numai spun ca o inspecție vizuala este musai pentru determinarea eventualelor neglijente in timpul manevrării. Mult succes și 0 incidete neplăcute cu noile anvelope!
  10. @hixpp02, mersi pentru sfat. Cand ati spus "prea vechi", va referiti: mai vechi de cateva saptamani, de anul trecut etc. ??? Haideti sa detaliem un pic.
  11. Ultima săptămână
  12. Un lucru ce trebuie avut in vedere: marcajul DOT de pe anvelope, de acolo reiese in ce săptămâna/an au fost fabricate anvelopele. Verificați in momentul primirii, dacă sunt prea vechi…înapoi cu ele!
  13. Multumesc tuturor pentru pareri. Am luat pana la urma niste jante idem cu cele originale de 17 inch de pe masina. Am si intrat astazi in posesia jantelor. Mai ramane sa primesc anvelopele Tigar de care va spuneam mai sus. Aceste anvelope au fost expediat de emag din ce observ, cate un AWB pe fiecare roata iar astazi doar doua roti erau in Galati. Conform curierului SamDay, acestia le asteapta si pe celelalte doua ca sa le livreze pe toate patru. Sper ca luni sa le primesc !!! Apropo, ati mai auzit de AWB pe fiecare roata ?
  14. Anvelope bune de iarna sunt Nokian.....inventate acolo unde mama zapezilor este la ea acasa. Aia sunt specialisti...restul sunt copiatori.
  15. Revenind la leduri; Nu era mai simplu ca in dreptul fiecarui buton, deasupra lui, sa se dea o gaura mica si sa se monteze leduri punct cu grosime de 1,8mm? Iar ledurile sa fie la nivelul fetei...sa nu iasa deloc in exterior. Burghiu de 1,8mm se gaseste foarte usor. Mi se pare mult mai elegant, mult mai simplu si mai practic de facut....decat sa stai sa muncesti la acele butoane. Apesi pe buton...deasupra lui se aprinde ledul. Majoritatea amplificatoarelor straine au luminita deasupra butonului.
  16. Eu am Bridgestone Blizzak LM005 și ceva Dunlop garnituri de iarna ,adevărat ca sunt R16/205/55.
  17. Cauciucuri bune gen Fulda, Bridgestone, Wredestein. La Dunlop, Pirelli, Michelin plătești numele. Sunt bune, dar nu excepționale. O surpriza plăcută pot fi Toyo Tires sau Hankook. Raport calitate preț imbatabil. De verificat nivelul de zgomot și distanta de frânare la achiziție. Clasa de viteza nu e importanta ca nu mergi cu Duster iarna cu >210 kmph (nici nu poate atât, mai ales cu 4x4 cuplat, nu merge nici cu 150!).
  18. Eu am anvelope cu jante separat de iarna si anvelope cu jante separat de vara. Plus ca sunt mult mai ieftin de inlocuit, ca sa nu zic faptul ca se pot inlocui si acasa cu cricul.
  19. Mai exista linkuri fara ssl (http, necriptate) deoarece apare cu semnul exclamarii, asa a fost si inainte, orcum multumim, noul serviciu functioneaza mai bine.
  20. Problema este mult mai complexa decât pare la prima vedere. Depinde de mulți factori, in primul rând de posibilitățile financiare ale fiecăruia. Dar, dacă ne gândim ca de fiecare dată când ne urcam in mașina, viața noastră depinde de mulți factori, printre care și anvelopele cu care este echipată mașina. Pe cât posibil este bine sa avem două seturi de jenți+anvelope pentru vară/iarnă. De ce ? Demontarea și remontarea anvelopelor este costisitoare in primul rând, si nici nu face bine la anvelopă. ADAC Germania face teste aproape in fiecare an, aceste teste pot fi bune pentru îndrumare,in general o anvelopă mai scumpă de la o firmă consacrată ar trebui aleasă. Atenție la reșapate si la chinezești …
  21. Depinde de buzunar pana la urma! Ideal e sa avem cauciucuri de iarna si vara, separat, fiecare cu jantele lor dar cand ma uit la buzunar... UPS! Asa ca prefer sa folosesc acelasi set de jante.
  22. Daca din varii motive browser-ul web va intreaba sa folositi un certificat digital cand accesati site-ul TEHNIUM AZI, puteți să o faceți fără probleme, deoarece o data cu schimbarea firmei de webhosting, am fost nevoit să schimb și certificarea SSL, necesară pentru a putea accesa site-ul în siguranță de toți utilizatorii, ca și până acum de altfel. Mai multe detalii despre certificatele SSL puteți citi, spre exemplu, în link-ul următor: https://hosterion.ro/client/index.php?rp=/knowledgebase/26/Ce-este-certificatul-SSL-HTTPS.html Așadar, o dată instalat acel certificat in browser nu va mai fi cerut la accesarea ulterioară a site-ului TEHNIUM AZI.
  23. Duster-ul are tractiune doar față. Anvelopele de vară sunt Bridgestone Turanza 215/60R17. Dupa ce am pus în balanță toate sfaturile, pănă la urmă am ales ca anvelope de iarnă Tigar SUV WINTER 215/60R17. Le-am achiziționat în 12 rate fără dobândă. Acum mă gandesc să cumpăr și niște jante (de 17). Multă lume recomanda iarnă jante de tablă sau de aliaj dar cu mai puțini orificii pentru a împiedica înghețarea zăpezii pe discurile de frână. Astfel, se faciliteaza curățarea mult mai ușoară a zăpezii depusă în zona roților!!! Așa să fie?
  24. Duster-ul e 4x4 ? Daca este 4x4 si faci mult off-road, se merita sa cumperi anvelope mai scumpe. Daca Duster nu e 4x4, atunci eu as merge pe un pret mediu de anvelope. Nu as alege ieftine din cauza ca, ce am patit eu la Ford Kuga, astea ieftine nu tin mult si daca nu ma insel sunt mai subtiri materialul din care e facuta anvelopa. Astea de vara care le aveti pe masina, ce marca sunt ?
  25. De aproximativ o luna tot studiez piata de profil cu anvelope auto si bineinteles analizez optiunile prezentate in sondajul topicului. Mai exact, ma bate gandul sa cumpar jante+anvelope R17 sau numai anvelope de iarna 215/60 R17. Ar mai fi si versiunea 215/65 R16 dar avand in vedere de jantele actuale pe care le am sunt de 17, am zis sa merg tot pe versiunea de 17. Jantele actuale sunt modelul de fabrica Duster binecunoscute si anume: Credeti ca ar fi potrivite aceste jante si pentru iarna sau pentru iarna ar fi mai utile niste jante clasice cu capace ? Ce pareri aveti ? Asadar, as dori sa citesc parerile voastre si despre calitatea anvelopelor auto, ce marci preferati, zgomot (am auzit ca cele care au peste 70dB sunt mai zgomotoase etc.). Si bineinteles, pana la sfarsitul lunii sper sa ajung la un rezultat final, chiar si mai inainte. Cineva imi recomanda sa cumpar unele ieftine ca oricum, la cati km fac cu ele (sa zicem un 4...5000 Km/an cu cele de vara si cam tot atat cu cele de iarna), depozitarea anvelopelor si statul lor degeaba le mai ataca putin cauciucul si nu are rost sa cheltui foarte mult pe niste cauciucuri ca sa constat peste nu stiu cati ani ca s-au deteriorat mai mult... de stat degeaba !!!
  26. Am ales versiunea nr.3 prezentata anterior si din cauza ca voi putea mult mai elegant si usor sa astup gaurile vechilor conectori. Sper ca pana vineri sa intru in posesia conectorilor!
  27. Eu as alege versiunea 3, CP303011. De fapt, as alege ori vers.2, ori vers.3. dar mai mult spre vers.3 as inclina.
  1. Încarcă mai multă activitate
  • Statistici Membri

    • Total membri
      3785
    • Maxim conectați
      844

    Ultima înregistrare
    Vasile Pop
    Înregistrat
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Folosim cookie-uri și tehnologii asemănătoare pentru a-ți îmbunătăți experiența pe acest website, pentru a-ți oferi conținut și reclame personalizate și pentru a analiza traficul și audiența website-ului. Înainte de a continua navigarea pe www.tehnium-azi.ro te rugăm să fii de acord cu: Termeni de Utilizare.