Sari la conținut

Poză

Supraincalzire circuit

• Conecteaza-te daca doresti sa raspunzi
7 răspunsuri în acest subiect

*Florin*

*Florin*

Membru

• Members
  • 5 postari
  • Resedinta:Iasi

Salutari tuturor! Sunt incepator in ale electronicii asa ca va rog sa fiti ingaduitori. Nu demult am realizat un proiector infrarosu care , impreuna cu o camera video, imi ofera posibilitatea sa vad in intuneric. Totul merge foarte bine cu exceptia faptului ca circuitul proiectorului ( traseele ) se incalzesc foarte tare. Eu nu am gasit o explicatie de aceea apelez la experienta si bunavointa dumneavoastra! Astept cu nerabdare un raspuns.

gsabac

gsabac

Senior Member

• Tehnium Azi
  • 1.903 postari
  • Resedinta:Bucuresti

Salutari tuturor! Sunt incepator in ale electronicii asa ca va rog sa fiti ingaduitori. Nu demult am realizat un proiector infrarosu care , impreuna cu o camera video, imi ofera posibilitatea sa vad in intuneric. Totul merge foarte bine cu exceptia faptului ca circuitul proiectorului ( traseele ) se incalzesc foarte tare. Eu nu am gasit o explicatie de aceea apelez la experienta si bunavointa dumneavoastra! Astept cu nerabdare un raspuns.

Pardon de "circuit.pcb" care sunt reclamele unei firme, asa ca degeaba asteptati cu nerabdare raspunsul pentru incalzirea unor trasee

pe un circuit necunoscut ca shema si ca PCB.

@gsabac

Editat de gsabac, 15 aprilie 2018 - 07:12 .

*Florin*

*Florin*

Membru

• Members
  • 5 postari

Atasez schema circuitului, pcb-ul si data sheet-ul ledurilor. Circuitul este alimentat la o sursa 12v 10a, rezistentele dupa calcul le-am ales de 75 ohmi.

Fișier atașat  Schema proiector infrarosu.png   47,31K   0 descărcări

Fișier atașat  pcb bottom side.png   12,06K   0 descărcări

Fișier atașat  pcb top side.png   19,58K   0 descărcări

Fișier atașat  TSAL6400.pdf   98,34K   4 descărcări

Koaakka

Koaakka

Membru

• Members
  • 76 postari
  • Resedinta:Focsani